Новий рік — нові перемоги! Читайте у нашому свіжому дайджесті регіональних новин, чим можуть вже похвалитися наші міста.
У Дрогобичі запрацював Дія.Центр
У нову будівлю переїхав Центр надання адмінпослуг міськради, також там збільшили кількість адміністративних послуг для населення. У Дія.Центрі є термінал, на екрані якого виведені всі доступні в центрі послуги. Відвідувачі можуть вибрати необхідний запит, після чого термінал видає талончик з номером. Далі залишається чекати, коли на табло з’явиться номер та інформація щодо адміністратора, який готовий надати цю послугу. Це можна зробити у залі очікування, де обладнали дитячий куточок.
На другому поверсі обладнані два конференц-зали для 81 особи, зал для коворкінгу на 15 місць та ряд технічних приміщень. Тож можна буде проводити лекції, різноманітні форуми, запрошувати спікерів.
Загалом у Дія.Центр можна отримати 410 адміністративних послуг.
У Дніпрі в межах п’ятого етапу «Бюджету участі» втілили 147 проєктів
Це – найвищий показник за усі роки існування проєкту в місті. Також було розпочато шостий етап «Бюджету участі». З’явилися дві нові групи проєктів: інформаційно-молодіжна та медико-соціальна. Також уперше подавати ініціативи та голосувати за них змогли мешканці міста від 14 років. А граничні розміри фінансування проєктів збільшили: малих – з 200 тис. грн до 500 тис. грн, великих – з 1 млн грн до 1,5 млн грн.
Ще одна програма, якою опікується департамент інноваційного розвитку, – підвищення енергоефективності у бюджетних закладах Дніпра. Вона реалізується коштом Європейського банку реконструкції та розвитку. У межах програми енергоефективні заходи були проведені у понад 80 закладах: встановлення індивідуальних теплових пунктів, ізоляція трубопроводів, утеплення фасадів, заміна вхідних дверей, утеплення горищ та покрівлі, заміна вікон.
У Львові презентували оновлений Портал мешканця, спростили оплату проїзду та автоматизували сплату за паркування
Управління інформаційних технологій спільно з партнерами (глобальною технологічною компанією Mastercard в Україні та ІТ-компанією EPAM) презентували новий сайт для мешканців Львівської громади. Запуск порталу є одним із ключових завдань Програми цифрового перетворення Львівської міської територіальної громади на 2021-2025 роки.
Що доступно на Порталі мешканця:
- замовлення та отримання послуг міської ради;
- оплата послуг, податків та штрафів;
- відстеження статусу поданих документів онлайн;
- запис в електронну чергу до ЦНАП;
- електронне звернення та запит на отримання публічної інформації.
Також у місті запустили мобільний застосунок, за допомогою якого після впровадження е-квитка можна буде здійснити безготівкову оплату проїзду у громадському транспорті, та автоматизовану систему контролю оплати паркування. Він дозволить в онлайн-режимі контролювати оплату послуг паркування та дотримання ПДР, а також здійснювати фіксацію порушень в режимі фотозйомки і відеозапису.
У Тернополі запрацювала онлайн-послуга реєстрації права власності на нерухоме майно
Тернопільська міська рада однією з перших в Україні долучилася до пілотного проєкту щодо подання заяв за допомогою порталу «Дія» про державну реєстрацію права власності. Раніше така послуга була послуга доступна лише у двох містах України – Харкові та Тернополі.
У Житомирі відкрили сучасний центр обслуговування платників податків
У новому центрі обслуговуватимуть не лише платників податків міста. Отримати послуги чи консультацію можуть люди з шести прилеглих до Житомира об’єднаних громад. За словами голови Житомирської облдержадміністрації, головне, що податкова стає прозорою та відкритою до людей. У приміщенні нового центру одночасно отримати консультацію чи допомогу можуть понад 20 платників податків. Для цього потрібно лише отримати електронний квиток та дочекатися своєї черги. Також у приміщенні з’явився дитячий куточок.